Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Добавянето на отделен приемник е много лесно. Модулът за централното има 2 релейни входа на които оригиналният приемник праща импулси с напрежение 0 V. - на единият за заключване а на другият за отключване.
    Става въпрос за това дали е Plug n Play, тоест без да пипам снопа кабели а просто да го включа към оригиналната букса.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
      Ааа колега хич ме няма с електрониката, едва ли ще мога да го направя!
      Спокойно. Ти си набави дистанционното, а аз ще ти дам най-лесното решение затова, как да го направиш сам, без никакви затруднения.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Ок, когато го взема ще пиша! Поздрави!
        Alfa 166jtd,1999

        Comment


        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Става въпрос за това дали е Plug n Play, тоест без да пипам снопа кабели а просто да го включа към оригиналната букса.
          Е чак така вероятно няма да стане, но ако изключиш фабричния приемник и свържеш 4 проводника (+,- и двата входа на модула за централното) към новия приемник, ще стане. Всички тези връзки излизат на буксата на фабричния приемник, тъй че нови кабели не трябва да се пускат.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Знам кои са кабелите, значи не би трябвало да е проблем да се справя и сам.

            Comment


            • Имам навика да си закачам веднъж в месеца поне колата да видя за грешки ей така профилактично.Последните няколко пъти обаче ми дава едни и същи две грешки: P0101(непостоянен) и P1320(Няма). Изтривам ги и карам и не се появяват веднага или поне не във времето в което съм с лаптопа и пробвам.Дебитомера уж работи нормално(уж) - да кажем, че егр-а от време на време прави нещо и набива грешка...незнам. За втората грешка това "няма" до колкото разбирам е, че няма сигнал или поне някога се е загубил тоя сигнал.Но ако се загуби няма ли да изгасне колата? Защото не ми се е случвало да гасне или забие муцуна (да не чуе дявола ).
              А колата си работи нормално.Единствено което ме дразни е някой път когато чакам на светофар и е изключена от скорост и започва да се тресе леко колата и оборотите се менят с около 1 мм отклонение на стрелката...не мога да определя колко оборота са това но е гадно тва тресене.Не се появява винаги но на няколко спирания на място поне един път се появява.
              Друго което ми прави впечатление е може би познато и на вас понеже съм чел и други да се оплакват от звънкането от към двигателя като загрее.Като е студена се чува много добър стегнат звук от 5-так дизел но като загрее и почва едно предзвънкване което утихва като натисна леко педала на газта.Чува се от към ремъците и предполагам, че е прословутата обтяжна ролка.
              Та имат ли нещо общо нещата с втората грешка според вас?Ясно ми е, че от разстояние може само да се предполага но съм сигурен, че има хора който са си патили от същите неща който се повтарят при повечето екземпляри

              Comment


              • Първо заминава ролката на самият обтяжен механизъм.После и самият той.Пробвай да смениш само ролката грубо по 40лв има.
                Не се сещам с колко к.с. си?
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • 2.4 jtd 136

                  Comment


                  • Имах едни теми за ролките, погледни ги.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                      2.4 jtd 136

                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Имах едни теми за ролките, погледни ги.
                      Или където те праща Лорда в темата или веригата на баланс вала,болежка на 136 к.с.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • Днес взех модула, тук в упътването има дадени някакви режими които не мога да разбера за какво са? В кой режим трябва да го поставя и трябва ли да правя Т- тригер? Ако е в първия режим не може ли да се ползва и за багажника?
                        Attached Files
                        Last edited by Megadet; d.m.y г., 13:30.
                        Alfa 166jtd,1999

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                          Днес взех модула, тук в упътването има дадени някакви режими които не мога да разбера за какво са? В кой режим трябва да го поставя и трябва ли да правя Т- тригер? Ако е в първия режим не може ли да се ползва и за багажника?
                          Подходящият режим е "режим 6". За целта постави само един jumper на втора позиция (JP-2).

                          Връзките към буксата на стария приемник направи по следния начин:



                          Съветвам те да направиш връзките с проводници към старите проводници, които отиват на съответните пинове на буксата.

                          Пробвай дали всичко е ОК с централното и след това ще ти кажа какво да направиш за да пуснеш и отварянето на багажника.
                          Остава един проблем със светването на мигачите при сработване на централното, но това ще го помисля и ще ти обадя решението допълнително.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Ок колега, утре когато имам време ще се занимавам и ще пиша, значи връзвам + и - а другите два кабела само на едното реле, в режим 1 няма ли как да се свържат?
                            Last edited by Megadet; d.m.y г., 13:56.
                            Alfa 166jtd,1999

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                              Ок колега, утре когато имам време ще се занимавам и ще пиша, а в режим 1 няма ли как да се свържат?
                              Режим 1 е неподходащ поради 2 причини:

                              1 - За да сработи централното му е необходим само кратковременен импулс а не постоянно включено реле на приемника.

                              2 - Ако все пак се реализира управлението с този режим, това означава, че при включено състояние на релето, консумацията на схемата ще е доста над "дежурните" 10 mА и ако стои така продължително време ще ти изтощава акумулатора.

                              А ти защо държиш да се ползва този режим?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • И аз не знам, ще бъде в режим 6, а свързването става само на едното реле така ли, в смисъл плюса и минуса са ясни, а другите два кабела има ли значение кой къде да сложа на дадените от теб позиций?
                                Last edited by Megadet; d.m.y г., 14:03.
                                Alfa 166jtd,1999

                                Comment

                                Working...
                                X