Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеАаа колега хич ме няма с електрониката, едва ли ще мога да го направя!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеСтава въпрос за това дали е Plug n Play, тоест без да пипам снопа кабели а просто да го включа към оригиналната букса.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Имам навика да си закачам веднъж в месеца поне колата да видя за грешки ей така профилактично.Последните няколко пъти обаче ми дава едни и същи две грешки: P0101(непостоянен) и P1320(Няма). Изтривам ги и карам и не се появяват веднага или поне не във времето в което съм с лаптопа и пробвам.Дебитомера уж работи нормално(уж) - да кажем, че егр-а от време на време прави нещо и набива грешка...незнам. За втората грешка това "няма" до колкото разбирам е, че няма сигнал или поне някога се е загубил тоя сигнал.Но ако се загуби няма ли да изгасне колата? Защото не ми се е случвало да гасне или забие муцуна (да не чуе дявола).
А колата си работи нормално.Единствено което ме дразни е някой път когато чакам на светофар и е изключена от скорост и започва да се тресе леко колата и оборотите се менят с около 1 мм отклонение на стрелката...не мога да определя колко оборота са това но е гадно тва тресене.Не се появява винаги но на няколко спирания на място поне един път се появява.
Друго което ми прави впечатление е може би познато и на вас понеже съм чел и други да се оплакват от звънкането от към двигателя като загрее.Като е студена се чува много добър стегнат звук от 5-так дизел но като загрее и почва едно предзвънкване което утихва като натисна леко педала на газта.Чува се от към ремъците и предполагам, че е прословутата обтяжна ролка.
Та имат ли нещо общо нещата с втората грешка според вас?Ясно ми е, че от разстояние може само да се предполага но съм сигурен, че има хора който са си патили от същите неща който се повтарят при повечето екземпляри
Comment
-
Първо заминава ролката на самият обтяжен механизъм.После и самият той.Пробвай да смениш само ролката грубо по 40лв има.
Не се сещам с колко к.с. си?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение2.4 jtd 136
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИмах едни теми за ролките, погледни ги.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеДнес взех модула, тук в упътването има дадени някакви режими които не мога да разбера за какво са? В кой режим трябва да го поставя и трябва ли да правя Т- тригер? Ако е в първия режим не може ли да се ползва и за багажника?
Връзките към буксата на стария приемник направи по следния начин:
Съветвам те да направиш връзките с проводници към старите проводници, които отиват на съответните пинове на буксата.
Пробвай дали всичко е ОК с централното и след това ще ти кажа какво да направиш за да пуснеш и отварянето на багажника.
Остава един проблем със светването на мигачите при сработване на централното, но това ще го помисля и ще ти обадя решението допълнително.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеОк колега, утре когато имам време ще се занимавам и ще пиша, а в режим 1 няма ли как да се свържат?
1 - За да сработи централното му е необходим само кратковременен импулс а не постоянно включено реле на приемника.
2 - Ако все пак се реализира управлението с този режим, това означава, че при включено състояние на релето, консумацията на схемата ще е доста над "дежурните" 10 mА и ако стои така продължително време ще ти изтощава акумулатора.
А ти защо държиш да се ползва този режим?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Comment